Obsługa Klienta – Wsparcie techniczne
W FASANiO® przykładamy wielką wagę do zadowolenia naszych Klientów. Naszą misją jest propagowanie wędzenia oraz wdrażanie rozwiązań dzięki którym, wędzenie będzie intuicyjne i dostępne dla każdego. Dzielimy się tą wiedzą i wspieramy w tym zakresie każdego naszego Klienta.
Nasz sukces to zadowolony Klient
Dbamy o to, by każdy czuł się zaopiekowany przez cały okres współpracy. Jesteśmy dla Państwa nie tylko przy doradzeniu zakupu, ale mamy przywilej towarzyszyć w Państwa przygodzie wędzarniczej. Doradzamy i odpowiadamy na wszystkie nurtujące pytania związane z urządzeniem ale również z procesem wędzenia, czy ciekawostkami wędzarniczymi przed i po zakupie.
Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego, telefonicznego, mailowego, bądź przez narzędzia takie jak WhatsApp, Facebook, Instagram. Można również skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. To od Państwa zależy jaka forma kontaktu będzie najwygodniejsza.
Gwarancja
Świadomi tego, że poza komfortem obsługi, niezawodnością i wyglądem, najważniejszą rzeczą w urządzeniach elektrotechnicznych jest bezpieczeństwo i niezawodność. Dlatego też każda FRANCO™ posiada oznaczenie CE. Wędzarnie po opuszczeniu linii produkcyjnej przechodzą szereg testów bezpieczeństwa. Testy te są przeprowadzane dedykowanymi do tego celu urządzeniami. Mają Państwo gwarancję, że otrzymują Państwo produkt sprawdzony i w pełni bezpieczny, przebadany zgodnie z normami i dyrektywami LVD.
Znak CE, czyli Conformité Européenne, oznacza że dany produkt został wyprodukowany zgodnie z normami europejskimi, jest bezpieczny i możemy go używać w naszym kraju. Umieszczany na produktach stanowi deklarację producenta, że wyrób wprowadzany do obrotu spełnia wszystkie normy i wymagania, np. dotyczących emisji hałasu, zużycia energii lub zakłóceń elektromagnetycznych, określone w tzw. dyrektywach nowego podejścia. Jest to szereg surowych przepisów, które musi spełnić przedsiębiorca by móc posługiwać się znakiem CE.
Faq
- Po dokładnym zapoznaniu się z instrukcją montujemy palenisko oraz komin.
- Wędzarnie stawiamy na niepalnej płaskiej powierzchni.
- Podłączamy przewód zasilający do sieci elektrycznej.
- Uruchamiamy wędzarnie przełączając świecący włącznik i ustawiamy temperaturę na sterowniku.
- Wygrzewamy wędzarnię przez ok 1 godzinę w temperaturze 100°C.
- Jeśli od razu planujemy wędzenie, zmniejszamy temperaturę i wkładamy do komory wędzarniczej przygotowane wyroby gdy temperatura będzie odpowiednia.
- Wygrzewamy i osuszamy wyroby, które znajdują się wewnątrz komory.
- Palenisko dymne zasypujemy zrębkami drzewnymi i przykrywamy palenisko.
- Podpalamy zrębki w palenisku przez zasłonę powietrzną.
- W zależności od potrzeb dodajemy zrębki podczas wędzenia.
- Po zakończeniu wędzenia wyłączamy wędzarnie i wygaszamy żar w palenisku.
- Opróżniamy zimne palenisko z popiołu.
- Czyścimy komorę wędzarniczą i resztę elementów.
Wędzenie użytkujemy w zadaszonej otwartej przestrzeni. Nigdy nie uruchamiamy wędzarni w zamkniętych pomieszczeniach, przez wzgląd na emisję dużej ilości dymu. Sugerujemy zadaszone tarasy minimum, w odległości minimum 4 metry od najbliższych budynków (są to szczególne środki ostrożności).
By wędzarnia działała prawidłowo, musi zostać skompletowana zgodnie z informacjami podanymi w instrukcji obsługi. Najważniejsze punkty by urządzenie funkcjonowało bezpiecznie to :
- umieszczenie w zadaszonym i przewiewnym miejscu podczas eksploatacji;
- wędzarnia musi być podłączona do działającego sprawnie gniazda z uziemieniem;
- musi stać na płaskiej, stabilnej powierzchni, bez dostępnych w pobliżu łatwopalnych materiałów.
Wszystkie informacje są szczegółowo przedstawione w instrukcji obsługi.
Zrębki są dostępne na naszym sklepie https://www.sklep.fasanio.pl/. W ofercie posiadamy szeroką gamę zrębków z drzew liściastych i owocowych.
Dodatkowa konserwacja elementów drewnianych nie jest wymagana. Drewno jest odpowiednio zabezpieczone.
Dostępne formy dostawy to:
- odbiór osobisty;
- dostawa kurierem;
- transport na terenie Rzeszowa – w cenie zakupu.
Zapraszamy do formy kontaktu najwygodniejszej dla Państwa:
- kontakt bezpośredni
- kontakt telefoniczy;
- kontakt mailowy;
- przez formularz kontaktowy dostępny na stronie;
- przez WhatsApp;
- przez Facebook;
- przez Instagram.
To od Państwa zależy jaka forma kontaktu będzie najwygodniejsza.
Tak, akcesoria do wędzarni są dostępne do kupienia w naszym sklepie. Posiadamy w sprzedaży m.in. :
- pokrowce na wędzarnię;
- zrębki drewniane do wędzenia z różnych rodzajów drzew;
- półki do wędzenia produktów wykonane ze stali nierdzewnej;
- kratki do suszenia wykonane ze stali nierdzewnej;
- drążki drewniane do wieszania produktów;
- drążki ze stali nierdzewnej do wieszania produktów;
- przyprawy;
- inne.
Nieustannie zwiększamy ilość asortymentu w tym akcesoria do wędzarni, by oferta dla Państwa była kompleksowa. By zapoznać się z dostępnymi produktami zapraszamy do naszego sklepu: https://www.sklep.fasanio.pl/
Proces reklamacyjny:
- Jeżeli po przejściu własności towaru na Klienta będącego konsumentem stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub prawne, Klient może złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady.
- Wobec kupującego nie będącego Konsumentem, Sprzedający nie odpowiada na podstawie przepisów dotyczących rękojmi rzeczy sprzedanej.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
- Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@fasanio.pl lub pisemnie na adres: ul. Bieszczadzka 10 a, 35-082 Rzeszów.
- W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego.
- Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Bieszczadzka 10 a, 35-082 Rzeszów.
- Klient odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności przewoźnika z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.
- Sprzedający ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób. Nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
- W przypadku uznania reklamacji Klienta, Sprzedający pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie zapraszamy do kontaktu.
