Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne2022-05-12T19:46:46+02:00

Obsługa Klienta – Wsparcie techniczne

W FASANiO® przykładamy wielką wagę do zadowolenia naszych Klientów. Naszą misją jest propagowanie wędzenia oraz wdrażanie rozwiązań dzięki którym, wędzenie będzie intuicyjne i dostępne dla każdego. Dzielimy się tą wiedzą i wspieramy w tym zakresie każdego naszego Klienta.

Nasz sukces to zadowolony Klient

Dbamy o to, by każdy czuł się zaopiekowany przez cały okres współpracy. Jesteśmy dla Państwa nie tylko przy doradzeniu zakupu, ale mamy przywilej towarzyszyć w Państwa przygodzie wędzarniczej. Doradzamy i odpowiadamy na wszystkie nurtujące pytania związane z urządzeniem ale również z procesem wędzenia, czy ciekawostkami wędzarniczymi przed i po zakupie.

Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego, telefonicznego, mailowego, bądź przez narzędzia takie jak WhatsApp, Facebook, Instagram. Można również skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. To od Państwa zależy jaka forma kontaktu będzie najwygodniejsza.

Gwarancja

Świadomi tego, że poza komfortem obsługi, niezawodnością i wyglądem, najważniejszą rzeczą w urządzeniach elektrotechnicznych jest bezpieczeństwo i niezawodność. Dlatego też każda FRANCO™ posiada oznaczenie CE. Wędzarnie po opuszczeniu linii produkcyjnej przechodzą szereg testów bezpieczeństwa. Testy te są przeprowadzane dedykowanymi do tego celu urządzeniami. Mają Państwo gwarancję, że otrzymują Państwo produkt sprawdzony i w pełni bezpieczny, przebadany zgodnie z normami i dyrektywami LVD.

Znak CE, czyli Conformité Européenne, oznacza że dany produkt został wyprodukowany zgodnie z normami europejskimi, jest bezpieczny i możemy go używać w naszym kraju. Umieszczany na produktach stanowi deklarację producenta, że wyrób wprowadzany do obrotu spełnia wszystkie normy i wymagania, np. dotyczących emisji hałasu, zużycia energii lub zakłóceń elektromagnetycznych, określone w tzw. dyrektywach nowego podejścia. Jest to szereg surowych przepisów, które musi spełnić przedsiębiorca by móc posługiwać się znakiem CE.

Faq

Jak uruchomić wędzarnię po raz pierwszy?2022-04-27T10:23:11+02:00
  1. Po dokładnym zapoznaniu się z instrukcją montujemy palenisko oraz komin.
  2. Wędzarnie stawiamy na niepalnej płaskiej powierzchni.
  3. Podłączamy przewód zasilający do sieci elektrycznej.
  4. Uruchamiamy wędzarnie przełączając świecący włącznik i ustawiamy temperaturę na sterowniku.
  5. Wygrzewamy wędzarnię przez ok 1 godzinę w temperaturze 100°C.
  6. Jeśli od razu planujemy wędzenie, zmniejszamy temperaturę i wkładamy do komory wędzarniczej przygotowane wyroby gdy temperatura będzie odpowiednia.
  7. Wygrzewamy i osuszamy wyroby, które znajdują się wewnątrz komory.
  8. Palenisko dymne zasypujemy zrębkami drzewnymi i przykrywamy palenisko.
  9. Podpalamy zrębki w palenisku przez zasłonę powietrzną.
  10. W zależności od potrzeb dodajemy zrębki podczas wędzenia.
  11. Po zakończeniu wędzenia wyłączamy wędzarnie i wygaszamy żar w palenisku.
  12. Opróżniamy zimne palenisko z popiołu.
  13. Czyścimy komorę wędzarniczą i resztę elementów.
Gdzie postawić wędzarnie FRANCOTM2022-04-27T10:09:01+02:00

Wędzenie użytkujemy w zadaszonej otwartej przestrzeni. Nigdy nie uruchamiamy wędzarni w zamkniętych pomieszczeniach, przez wzgląd na emisję dużej ilości dymu. Sugerujemy zadaszone tarasy minimum, w odległości minimum 4 metry od najbliższych budynków (są to szczególne środki ostrożności).

Jakie warunki muszę zapewnić wędzarni aby bezpiecznie funkcjonowała?2022-04-27T10:07:18+02:00

By wędzarnia działała prawidłowo, musi zostać skompletowana zgodnie z informacjami podanymi w instrukcji obsługi. Najważniejsze punkty by urządzenie funkcjonowało bezpiecznie to :

  • umieszczenie w zadaszonym i przewiewnym miejscu podczas eksploatacji;
  • wędzarnia musi być podłączona do działającego sprawnie gniazda z uziemieniem;
  • musi stać na płaskiej, stabilnej powierzchni, bez dostępnych w pobliżu łatwopalnych materiałów.

Wszystkie informacje są szczegółowo przedstawione w instrukcji obsługi.

Gdzie mogę zamówić zrębki?2022-04-29T06:37:58+02:00

Zrębki są dostępne na naszym sklepie https://www.sklep.fasanio.pl/. W ofercie posiadamy szeroką gamę zrębków z drzew liściastych i owocowych.

Czy elementy drewniane wędzarni wymagają szczególnej konserwacji?2022-04-27T09:58:06+02:00

Dodatkowa konserwacja elementów drewnianych nie jest wymagana. Drewno jest odpowiednio zabezpieczone.

Jakie są możliwe formy dostawy?2022-04-27T09:57:00+02:00

Dostępne formy dostawy to:

  • odbiór osobisty;
  • dostawa kurierem;
  • transport na terenie Rzeszowa – w cenie zakupu.
Kontakt – jak mogę się skontaktować w przypadku pytań?2022-04-29T06:31:24+02:00

Zapraszamy do formy kontaktu najwygodniejszej dla Państwa:

  • kontakt bezpośredni
  • kontakt telefoniczy;
  • kontakt mailowy;
  • przez formularz kontaktowy dostępny na stronie;
  • przez WhatsApp;
  • przez Facebook;
  • przez Instagram.

To od Państwa zależy jaka forma kontaktu będzie najwygodniejsza.

Akcesoria do wędzarni – czy jest możliwość ich dokupienia?2022-04-29T06:29:23+02:00

Tak, akcesoria do wędzarni są dostępne do kupienia w naszym sklepie. Posiadamy w sprzedaży m.in. :

  • pokrowce na wędzarnię;
  • zrębki drewniane do wędzenia z różnych rodzajów drzew;
  • półki do wędzenia produktów wykonane ze stali nierdzewnej;
  • kratki do suszenia wykonane ze stali nierdzewnej;
  • drążki drewniane do wieszania produktów;
  • drążki ze stali nierdzewnej do wieszania produktów;
  • przyprawy;
  • inne.

Nieustannie zwiększamy ilość asortymentu w tym akcesoria do wędzarni, by oferta dla Państwa była kompleksowa. By zapoznać się z dostępnymi produktami zapraszamy do naszego sklepu: https://www.sklep.fasanio.pl/

Reklamacja – jak wygląda proces reklamacyjny?2022-04-27T10:26:18+02:00

Proces reklamacyjny:

  1. Jeżeli po przejściu własności towaru na Klienta będącego konsumentem stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub prawne, Klient może złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady.
  2. Wobec kupującego nie będącego Konsumentem, Sprzedający nie odpowiada na podstawie przepisów dotyczących rękojmi rzeczy sprzedanej.
  3. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
  4. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@fasanio.pl lub pisemnie na adres: ul. Bieszczadzka 10 a, 35-082 Rzeszów.
  5. W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego.
  6. Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Bieszczadzka 10 a, 35-082 Rzeszów.
  7. Klient odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności przewoźnika z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.
  8. Sprzedający ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób. Nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
  9. W przypadku uznania reklamacji Klienta, Sprzedający pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.

 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie zapraszamy do kontaktu.

logo fasanio

Wsparcie techniczne:

e-mail: serwis@fasanio.pl

telefon: +48 798 828 744

Zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017.1219 tj.) wyrażam dobrowolną zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną przez FASANiO Artur Aniserowicz na podany przeze mnie adres e-mail.* *
Zgodnie z art. 6 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych jako osoby dokonującej zgłoszenia w celu obsługi zgłoszenia.* *
Przejdź do góry